Killerclowns?!

2016-10-11 / 20:11:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
har ni hört om den där trenden med clowner som springer runt på gatorna och skrämmer folk? Det börjde väl i USA men nu läste jag att det har letat sig till Sverige (Blekinge närmare bestämt, jag ska dit på fredag!) Jag är LIVRÄDD för clowner, jag tycker att de är så obehagliga! Skulle ju skita i brallan om det smög upp någon vid mig. 
 
Har faktiskt redan gått och lagt mig, har mått illa sen lunch. Käkade min matlåda och fick i mig typ tre gafflar, sen började jag må illa och sen har det hållt i sig. Vet inte vad det var med den maten som inte passade min mage. Jag käkade den i sömdags och då var det inga problem. Knas. 
Det har redan börjat gå lite magsjuka på jobbet, men jag har PEPPAR PEPPAR *knack* *knack* inte varit magsjuk på flera år och hoppas innerligt att jag klarar mig. Vitpepparkorn, om det nu fungerar. Åtminstone så kanske psyket blir lite lugnare. Denna veckan får jag inte bli sjuk. 
 
Så jag säger godnatt med en STORFAVORIT nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0