#enstarktågresa

2016-10-23 / 15:12:31 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sagt och gjort så åker jag till Örebro igår. Det var så sjukt kul och gubbarna var superhärliga allihopa. Jag är så glad att jag åkte med. Det började med att jag kom fram till Örebro vid kvart över 11.14 och mötte upp Martin som satt på samma tåg som mig. Vi knatade iväg till systemet och sen vidare till hotellet där de skulle bo. Resten kom vid strax innan 12. Vi drack lite bärs på Janne och Krickans hotellrum för att sen vandra vidare på pubrunda. Mötte upp en Örebrosupporter på Pitchers för lite uppsnack och käk. Sen gick vi vidare till deras arenapub för mer öl och sen var det dags att ge sig till arenan. KHK vann med 1-3, riktigt gött. Första målet var så oehört vackert.
Efter matchen så var det tillbaka till hotellet för lite ombyte och piff för att sedan dra vidare på mer pubar. Jag tog tåget tillbaka till Stockholm strax innan 21. 
 
Vill ni se bilder och annat från vår dag i Örebro så finns det under taggen #enstarktågresa på Twitter. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0