En söndag på Gröna Lund

2016-10-02 / 21:53:17 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Halloj! 
Vaknade imorse av att någon körde igång smoothiemixen på turbodeluxe men tänkte att det är väl bara att kliva upp nu då. Klockan var strax innan 9 och tåget mot stan gick vid 10. Vi har alltså spenderat ett gäng timmar på grönan idag, det är alltid kul med karuseller. Dock tycker jag Gröna Lund är en aning tradigt, man får åka de roliga karusellerna (typ 4 st) vääldigt många gånger. Mina favoriter är Katapulten och Twister :))) Stockholm i all ära men när det kommer till nöjespark så föredrar jag Liseberg alla dagar i veckan. 
Men öerlag har det varit en kalasdag, vi kom hem med två stora godislådor. Djungelvrål till min förtjusning. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0