Vilken lat söndag

2016-11-20 / 14:26:12 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag har jag inte dragit ett endaste strå till stacken. Jag har bara legat i sängen so far och planerar nog att göra det också. Kanske ska få ett skolarbete gjort som ska vara inlämnat på fredag. har dock redan gjort halva så det känns rätt lugnt. 
 
Jag surar lite idag. Hockeyn går dåligt och då blir jag frustrerad. Speciellt för att jag vet att de kan, de har vi ju sett hela vägen från start tills dess att det var uppehåll för Karjala cup. Sen var det som att något hände och vips så är alla "tunga" spelare skadade och inget stämmer. Men jag väntar med spänning på en vändning och på onsdag väntar HV, då är förhoppningsvis fler spelare tillbaka på is och de har haft många dagar på sig med träning och analysering om vad sjutton som hände. 
Jag längtar som sjutton till söndag när jag äntligen får gå på hockey igen! Då smäller det på hovet och bannemej om vi inte går därifrån med en seger. 
 
Dags att återgå till att göra igenting! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0