Sista november

2016-11-30 / 18:42:17 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Vilken pangdag hörrni! Solen har varit framme hela förmiddagen och jag har varit så skönt att få se den. Mötte Linnea utanför VDV vid 12.30 och käkade en supermysig lunch. Fattar aldrig var tiden tar vägen när jag är med henne, men efter lunchen gick vi och tog en kaffe i Sturegallerian. Sen ville jag in på Zara en sväng och kolla lite, hittade ett par jättefina byxor med det var tydligen dragkamp om dom så de var slut. Hittade dom på hemsidan men vet inte om det känns onödigt att beställa. Är ju ingen direkt internetshoppare, tycker det är så omständigt. 
 
Imorgon börjar julkalendern. Vad tror ni? Jag tycker att det känns som att det går utför, precis som med alla andra barnprogram. Tacka vet jag Mysteriet på Greveholm och Kaspar i Nudådalen. Det var tider det. 
Nu ska jag sluta snacka skit och äta middag. 
                
                                                 
 
 

  
                                     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0