Produktiv torsdag

2016-11-17 / 16:56:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! 
Imorse var jag riktigt trögstartad, jag sover så fruktansvärt dåligt på nätterna. Jag är svintrött när klockan börjar närma sig 23 och släcker lampan då men det är som att något bara vänder då och jag ligger och vrider och vänder mig flera varv. Kan ta uppemot 2 timmar innan jag somnar. Sen när jag väl har somnat så vaknar jag allt som oftast efter ungefär 3 timmar, varför?? Jag drömmer jätteobehagligt. Inatt drömde jag att jag gjorde inbrott i en jättestor affär och gick in och plockade på mig en ring med den största diamanten jag kunde hitta. Helt sjukt! Jag som är världens räddaste person och skulle aldrig i mitt liv våga stjäla något. Sen för några nätter sen drömde jag att det var personer i min lägenhet. Jag såg personerna som genom mina ögonlock, sjukt obehagligt. 
Inatt efter min stölddröm så var jag till och med tvungen att tända lampan en stund. Gick upp och drack vatten men jag är livrädd för att gå på toaletten mitt i natten. Vad inte vad som har flugit i mig men jag hoppas att det går över! 
 
Men i alla fall, jag har varit väldigt duktig med mitt skolarbete idag. Jag har lagt fokus på en kurs som jag ska tenta av den 20/12. Har suttit och skrivit en sammanfattning på gamla tentor till den, blev inte hela klar men min hjärna började mosa sig vid 16.15 och då tyckte jag att det var okej att sluta för idag. Imorgon blir det en fortsättning, tänker att jag ska skriva ut min sammanfattning, sitta med färgpennor och försöka få in det i skallen och sen när jag är hemma så får mamma förhöra mig varje dag. Det kanske kan fungera. 
Till middag idag blir det något så simpelt som korv med bröd, jag har varit så avancerad de senaste dagarna så jag orkar faktiskt inte släga ihop något svårare än så. 
Nu ska jag sätta mig till rätta och kolla på det senaste avsnittet av TVD och sen blir det mat. Imorgon är det övningar i skatterätten som börjar vid 13, det ska bli intressant. Tror att jag är med på banan väldigt bra i den kursen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0