Jul 2016

2016-11-14 / 17:00:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Såg att de hade billiga pepparkaksdegar på Ica idag och var så sugen på att köpa en men jag kom på att jag inte har några pepparkaksformar och att jag tröttnar efter ca 2 min på att sitta och trycka pepparkakor. Tycker inte det är speciellt gott heller. Men däremot ska jag ta mig i kragen och baka lussebullar någon dag. Skulle köpa jäst och grejer idag men det föll helt ur mitt minne när jag väl kom in i affären. Tänkte åka en vända till den lite större affären idag men sen blev det riktigt skitväder ute så sket i det. Det är ju ingen brådska direkt. 
vad ska man ha här i fönsterna till jul då? Funderar på om jag ska ha något på batteri som kan stå på hela tiden jag inte är här men det är ju tråkigt om de slocknar. Ska kanske köpa en av varje. Får se! Kul ju. 
Jag har haft en skön eftermiddag, har fått gjort ett skolarbete som ska var inlämnat den 25e november. Eller bara hälften för de har missat att lägga in mig i systemet så kunde inte göra klart. Måste fixa det i veckan när vi har Fastighetsförmedling nästa gång. 
 
Såg att det är riktigt ont om flygbiljetter hem till jul så det har jag också bokat nu. Vill vara på den säkra sidan att man kommer hem! 
Har hunnit klippa ihop ett litet julcollage också, tycker det är så mysigt att sitta och pyssla med sånt. Ska verkligen köpa ett doftljus som luktar jul. 
 
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0