Hej November

2016-11-01 / 15:11:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
 
 
Här utanför mitt fönster så står regnet som spön i backen och har gjort ända sen jag klev upp ur sängen vid 10. Det är bara grått och grått, de sista löven har fallit ner från kastanjen utanför så nu är det inte ens lite orange utanför fönstret. 
Idag har packning stått på schemat, jag håller på att få ne hela mitt liv i resväskor igen för imorgon bär de av till Luleå för att bli klar med det som jag har påbörjat. Jag har en sån motivation nu och ser verkligen fram emot att börja jobba med det som jag faktiskt vill. 
 
Ska snart köra igång med lite middag här hemma innan mamma kommer hem, sen ska vi bara ta det lugnt och umgås innan jag åker imorgon, Har sett mitt schema idag och det är ganska chill så kanske kommer hem någon sväng innan jul men vi får se. Annars kommer jag att åka direkt till Karlskrona och fira jul och nyår där. Jag har min första nya tenta den 12 januari så jag kan ha ett skönt jullov innan det är dags att åka till Luleå igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0