Det är ett fasligt farande

2016-11-09 / 22:24:05 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej hörni! 
Jag vill börja med att säga att jag ikväll har ätit den absolut godaste hamburgaren i hela mitt liv. Här i Luleå finns det en liten chark/restaurang som heter Hemmagastronomi. På onsdagar har de ett erbjudande på burgare & bärs för 195 kr, så dit tog vi oss idag. Drack en så sjukt god (glutenfri, ping mammsi) ale och denna saftiga burgare till med picklad lök, cheddar och nå vitlökstjoffs på. Asså jag ville aldrig att den skulle ta slut! Petade dock bort baconen, gillar inte det haha. Så nu vet ni det. 
 
Nu till reseplanerna. Vecka 48 är vi helt skollediga och det kommer faktiskt lägligt. Ganska lagom att åka hem en sväng då, passande nog så spelar ju KHK mot DIF just den helgen. 
Stockholm den 26 november tillbaka till Luleå den 5 december. Kötta med plugget hela den tiden! Skriva tentor den 20e december och sen flyga ner till Stockholm, för att sen den 22a bila ner till Karlskrona. Fira jul och nyår med nära och kära i Karlskrona (hinna gå på två!! hemmamatcher) för att sen flyga upp till Luleå igen den 4 januari för att gå på matchen här i Luleå den 5 januari. 
 
Jag har lite att se fram emot, tur att man fortfarande är ung och får flyga till halva priset. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0