29/11

2016-11-29 / 14:41:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag har jag träningsvärk, jag verkar tillhöra en av de få som inte tycker att det är speciellt skönt. Jag har ägnat min förmiddag åt plugg. Jag funderar på om jag ska promenera till gymmet nu, men det är yoga ikväll så jag kanske ska satsa på att vara med på den istället. Som jag saknar att yoga. Ska ta med mig en matta upp till Luleå och köra själv. 
 
Imorgon ska jag äntligen träffa bästi, vi ska äta myslunch på Vau de Ville och jag lääängtar. Jag är så taggad på att prova deras mat.
 
Dags att fortsätta plugga lite och så hörs vi <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0