28/11

2016-11-28 / 13:54:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nu hörrni börjar även november lida mot sitt slut, det är ju sjukt va tiden går. Jag la ju nyss upp en Hello November GIF. Men jag tycker det är skönt! Jag har ägnat förmiddagen åt lite allt möjligt och ska om ungefär en halvtimme promenera till gymmet. Solen skiner så det blir en perfekt uppvärmning. Funderar på om det blir ett rygg/bröstpass idag kanske. Idag hade jag lite sovmorgon men resten av veckan ska jag ställa klockan på 09 har jag tänkt för att komma upp i tid, plugga och träna mitt på dagen. Älskar när det är tomt på gymmet! 
 
Hur är det med julstämningen då? Vi var i källaren igår och plockade upp litegrann men vi kastade det mesta när vi flyttade från huset så nu är det som fanns kvar utplacerat lite här och var. Hittade en jättefin gran som står i fönstret i vardagsrummet. Kan ta en bild på den sen så får ni se. Doftljus som luktar äpple och kanel kan jag starkt rekommendera, det höjer julstämingen ytterligare. Sen kom det ju som pricken över iet snö igår. Precis när jag skulle åka till matchen så var det som värst så jag såg ut som något blött som katten hade släpat in när jag väl kom fram. Isbana var det också. 
 
Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att packa gymväskan och bege sig. Vi hörs :)) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0