24/11

2016-11-24 / 21:49:33 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Kan ni förstå att det bara är en månad (EN MÅNAD) kvar till julafton! På tal om det så ha jag precis knöppt en julmust och tittar på Wahlgrens värld. Konstigt hur man kan bli så insatt i en annan familjs liv. Det kanske är för att jag inte har något eget ;) HEHE
 
Imorgon är det sista dagen i skolan på en hel vecka, ska åka till Stockholm och stanna där ända till den 5e december. Saknar min bästa bud. Ska bli så skönt att bara hänga med henne igen. 
Så idag har jag sprungt en del i tvättstugan och tagit slut på lite mejeriprodukter som egentligen mest bara står i kylen. Köper en mjölk för att jag ibland vill ha det till typ pannkakor eller nått men mestadels så står den bara där. 
 
Imorgon är det upp tidigt för två övningstillfällen i skolan och sen är det BLACK FRIDAY! Jag var förbi Gant idag men han sa att jag skulle vänta till imorgon då det är black friday och massa rea. WIO! Tänkte bara uppdatera om att jag lever. Vi hörs väl imorgon! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0