13/11

2016-11-13 / 14:03:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Idag är det farsdag! En stor eloge till alla fantastiska pappor där ute världen över. Framför allt såklart till min egen pappsi, du äger! <3 
 
Julen är runt knuten och det är faktiskt första advent om redan två veckor. Jag premiärspelade julmusik i fredags men fick ingen riktig feeling. Jag har tänkt att jag ska ta mig ur mitt lilla krypin snart och bege mig mot affären, men såhär härligt är det i Luleå att bussen bara går en gång i timmen så kanske att det får vänta till imorgon. Skulle vilja baka lite, det är så mysigt och så luktar (smakar) det ju gott.  
Jag vet redan precis vad jag önskar mig i julklapp och det vet nog alla som känner mig också. Den 26/12 spelar KHK i Götet och Blackbugs anordnar bussresa dit som jag gärna vill åka på. Sen önskar jag mig biljetter till matcherna den 28/12 och 30/12. Jag är alltså inte så svårt att köpa till i år. 
 
Nu ska jag förbereda lite middag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0