Världens bästa onsdag

2016-05-05 / 00:29:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag önskar så innerligt att jag kunde beskriva mina känslor för denna dag för er men jag tror inte att jag kan det. 

Jag har haft en finfin dag på jobbet till att börja med. Det är så varmt, bara det är fantastiskt! Mötte upp min bästa vän efter jobbet för att åka in till Orangeriet och vi skulle titta på Olle! Alltså jag har varit kär i honom sen han var med i Idol 2010. 95 procent av mina youtubevisningar består av videos på Olle haha. Jag lovar att vi blev inte besvikna, jag ville nästan skrika ut min lycka för han var så bra. Han började spelningen med Strövtåg i Hembygden och sen Free Fallin, jag hade verkligen inte kunnat önska något bättre. Öl, kvällssol och bästa Olle! 

Vi avslutade kvällen på Vapiano med Pizza och mer drinkar. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0