Valborg

2016-05-01 / 20:05:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()




Jag hade en fantastiskt bra Valborg! Vi började dagen med brunch hemma hos Valda i Hammarby Sjöstad. Sen åkte vi på dagsfest på Hotellet och drack en hel del skumpa. Sen åkte vi tillbaka till Valda på mellanfest följt av lite häng på en restaurang innan vi åkte in till stan igen. Vi började dricka alkohol någon gång vid 12 på dagen så när klockan närmade sig 01 inatt så var man rätt mör och det var dags att åka hem. 
Idag har man mått som man förtjänar, dock inte alls så farligt som jag trodde. Har mest hadt problem med min vedervärdiga mensvärk och medföljande migrän. 
Var ute på en 6.5 kms promenad idag, det var skönt! 




Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt :D

2016-05-01 @ 20:09:53
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0