Måndag

2016-05-30 / 07:27:12 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Måndag igen och ny vecka. Semestern närmar sig med stormsteg! Jag kunde inte längta mer faktiskt, är så sjukt less på att gå till jobbet nu. Längtar ändå lite till jag får komma igång och plugga igen. 

Men igår då, vi började med middag på Riche. Jag svek köttbullarna och tog Richeburgaren, det skulle jag ju inte ha gjort. Jag vet inte ens varför jag tog hamburgare, jag har någonting som säger i mig att man äter inte det på fin restaurang men ny gjorde jag tydligen det ändå. Den var inte alls medium som jag bad om utan mer typ rare. Sen var den rätt torr och trist. Mamma tog någon torskrygg som såg väldigt god ut. Sen promenerade vi till Sergel och tittade på Mothers day på bio. En halvkass film utan handling typ. Men den var rätt rolig. Se den inte på bio dock för den var inte värd det. 

Nu ska jag kila in på jobbet. Harehej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0