Detta bör du veta

2016-05-08 / 23:17:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
- Jag AVSKYR spindlar mer än allt.
- Jag "tål" inte lök. Tycker det smakar och luktar skit. Främst rostad lök.
- Min skogarderob är förmodligen större än min klädgarderob.
- Djungelvrål är mitt favoritgodis. (Har en bigsize påse atm) 
- Jag älskar inredning 
- Något av det värsta jag vet är att vara kladdig om händerna.
- Jag jobbar på förskola och mina barn är bäst. 
- Jag dricker hellre öl än vin. 
- Jag är född och uppvuxen i Karlskrona.
- Om jag bara fick välja ett land att resa till i framtiden så skulle det vara USA. 
- Jag har konstant problem med min mage. 
- Jag har en sjukdom som heter Scolios (och är 3% invalid) 
- Jag är för snäll för mitt eget bästa
- Jag fyller år den 20 mars. 
- Jag är en riktig torsk på TVD, det är lätt den bästa serien som gjorts. 
- Jag faller väldigt lätt för killar med bra skägg. 
- Jag älskar tivolin, karuseller är så kul! 
- Jag är blyg fram tills dess att du lär känna mig. 
- Hade jag fått göra något annorlunda när jag var mindre så hade jag verkligen velat spela hockey. 
- Innan jag blev blond så var mitt hår knallrött, alltså jätterött!
- Min bästa tid i livet hittills var gymnasiet, då mådde man. 
- Just nu har jag en sån crush!
- Mitt stjärntecken är fisk och det stämmer så väl in på mig. 
 
Jag kommer fan inte på fler nu. Nu ska jag sova och ladda inför jobb imorgon, har varit ledig i 4 dagar nu så det ska bli kul att träffa småglinen igen. Sov gott så hörs vi <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0