Jobb igen

2016-03-28 / 22:16:47 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej hörrni. Hur är läget? 
Med mig är det fan inte så bra asså. Jag har en mental breakdown samtidigt som jag har åkt på en ny förkylning, jag fick vara frisk i 3 dagar..3 DAGAR. 
 
Livet känner väl för att fucka med mig just nu och jag vet inte riktigt om jag är på humör för det. Ibland önskar jag bara att beslut kunde komma på silverfat så att jag slapp ta dom. Hade jag vetat att jag inte skulle få ont i magen eller någon annan åkomma så skulle jag garanterat äta upp hela kakan i ett nafs, men nu är det så att man vet inte alltid. Då är det ju frukansvärt skönt att ändå ha den där kakan kvar. Är ni med på vad jag menar då?! Tänkte väl det. 
 
Annars då? Jag har spenderat min dag med min bästa i vårsolen. Vi käkade först på Medis Kök & Bar, det var inte jättemycket att hänga i julgranen kanske. Men det var sååå gott med öl i vårsolen. Sen gick vi på en skön shoppingrunda och jag råkade kanske få med mig ett par Adidas Superstars på vägen. Bästa köpet på länge. Sen åkte jag hem och har väl inte rört mig många meter sen dess. Tänker dock trotsa denna satförkylning och träna imorgon efter jobbet. 
Nu ska jag plugga in en podcast i öronen och sova. Vi hörs <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0