Jag fyller 21

2016-03-13 / 18:50:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejhej! Hoppas att ni har haft en bra söndag. Det har jag! Jag sov lääänge imorse och sen har jag mest bara gjort ingenting. Pysslat lite med något som komma skall. 
Det har väl inte undgått någon att det är min födelsedag om en vecka. Jag har suttit och kollat runt lite på Pinterest och Tumblr för att få lite middagsideer samt lite annan inspiration. Jag tror att jag har bestämt mig hur det kommer bli på lördag, då ska jag minsann fira. 
 
Jag har även funderat lite på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, jag antar att den frågan kommer att dyaka upp. Så jag har i vanlig ordning klippt ihop ett litet collage på saker som jag vill ha. 
 
 
En stilren klocka i enbart silver som jag kan ha tillsammans med mitt berlockarmband från Tomas Sabo. Jag har kollat mest på Marc Jacobs och Gant. Jag önskar mig ett soffbord till mitt rum, gärna något i stil med de på bilden. Sen såklart något att ha på bordet, en marmorbricka med något hjärligt doftljus (gärna Voluspas Crisp Champagne), sen en fin vas som jag kan ha pioner i. Ett bäddset från Lexington har jag drömt om hur länge som helst. Ett vitt eller ett babyrosa. Tanken är väl att mitt sovrum ska gå i rosa, grå och vita toner. Fina prints att sätta på väggarna är något jag vill ha, jag har tittat mycket på Desenio.se. Sminkborstarna från Real techniques är dröm!  Sist men inte minst, Gucci Bamboo. Denna underbara parfym!! 
Det är nog detta som står högst på min önskelista. 
 
Ha en fortsatt fin söndag och missa inte Mästarnas mästare, det ska i alla fall inte jag göra <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0