En helvetes dag

2016-03-31 / 23:44:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har känt mig rätt ostabil hela veckan, som jag har nämt tidigare. Men idag var det något som fick bägaren att rinna över. Det räckte med ett "Hur mår du?" från min väldigt fina chef någongång vid lunchtid och där sprack det. Tårarna rann och rann. Det kanske var precis det som behövdes. 
Sorgligt egentligen att det ens ska behövas. Är det kanske ett tecken på att man jobbar röven av sig varenda dag? 

Jag har inte sovit bra på lite drygt en vecka så jag önskar inget hellre än att det var fredag idag så att det var sovmorgon imorgon. Men jag slutar åtminstone 15. Sen hoppas jag att det finns en ledig tid hos frisören, det är jag värd. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0