Älska våren

2016-03-26 / 17:14:47 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det är som att alla människor har gömt sig i små hålor under vintern och nu så fort solen tittar fram så myllrar även människorna fram. Jag har varit en sväng på stan och tog en fika på Espresso House, hör och häpna vi satt ute. Solen värmde till och med, det är gött. Dock så blåser det ju alltid så förbannat i den här staden. 
 
Jag vet inte om det har något med ålderna att göra men jag måste säga att jag älskar att vara hemma. Det är så himla skönt. Jag trivs verkligen i den här staden. Det var ett tag som jag kände att jag aldrig någonsin skulle klara av att flytta tillbaka hit, men nu är det snarare tvärtom. Det är helt underbart, universums bästa stad att bo i på sommaren. 
 
Har precis skickat in min anmälan till Stadsloppet som äger rum här nere den 4 augusti. Jag längtar redan till årets stadsfest. Jag hoppas att den blir lika bra som den förra året, (även om Maggio inte kommer iår). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0