Men åt helvete

2016-07-04 / 19:24:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har försökt få upp inlägg nu typ 400 gånger via den nya appen men den är helt koko så det går skit. Men nu sitter jag i alla fall framför datorn. Jag har packat klart hela min väska, allt utom det som jag fortfarande behöver är nerpackat. Imorgon ska jag till stan ganska tidigt och fixa mina klor hos Elina. Det ska bli såå skönt, de ser verkligen ut som skit nu. Ska även köpa ett nytt mjukisställ som jag kan flyga i. Jag har letat överallt idag, vi var till och med inne i Adidas outlet som ligger i sjöstaden men inte ens där hittade jag något. Funderar på om Hollister kanske har något fint. Vi får se imorgon. 
 
Snart dags för lite middag innan det är soffhäng och sängen. Imorgon kommer bli en lång med så sjukt bra dag. Vi hörs kanske någonting innan vi börjar åka mot Arlanda vid halv två på natten. 
 
Förresten, vet ni vad som går i mina lurar nu?! Bästa albumet sen Veronica släppte sitt senaste. At night, alone med Mike Posner. Jag får ryyysningar. LYSSNA!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

Hoppas du får en fin kväll. Har skrivit om dagens träningspass om du vill ha lite tips på övningar! kram <3

2016-07-04 @ 19:31:24
URL: http://josephineslifee.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas du får de jättebra där :)

2016-07-04 @ 19:35:41
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0