Happy sunday

2016-07-03 / 11:19:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är helt dagvild nu, var tvungen att kolla i kalendern för att få reda på vilken dag det är. Tror att det är bara för jag har varit ledig två fredagar i rad och i fredags var jag inte ledig. Det är alltså lördag i mitt huvud idag. Men det är ju ganska skönt att det inte är lördag eftersom jag vill att dagarna till resan ska gå fort. 
 
Hängde hemma hos Linnea hela kvällen igår och snackade massa skit och gjorde lite planer för resan. Mimmi kom förbi också en stund, supermysigt! 
 
Ikväll ska vi äta räkor här hemma, med färskt bröd och massa aioli. Hur gott? Väldigt gott! 
 
Nu ska jag fortsätta göra ingenting innan jag ska yoga lite ikväll. 
Hare gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0