Det är så varmt

2016-07-24 / 11:27:47 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! Idag är det varmt, klockan är inte mycket men jag är redan genomsvettig. Så fort jag har skrivit klart detta så ska jag slänga mig i poolen. Lite trist bara att det är så mulet. Denna dagen kommer nog inte bestå av speciellt mycket aktivitet, lite bio i eftermiddag. Ska äntligen se Livet efter dig, men jag har läst boken så jag kommer nog inte tycka att den är så sorglig som de som inte har läst boken tyckte. 
 
Dags att fortsätta göra ingenting ett tag. Ciao! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0