Augusti

2016-08-01 / 00:15:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Jag är ledsen att det är så dålig uppdatering. Jag har faktist ingen bra ursäkt heller, jag glömmer bort bara.
Ligger i sängen nu och såg hur det slog över till 1a augusti. Det är alltså bara en vecka kvar på semestern. Men jag ska inte klaga, jag har haft 4 veckor och känner mig mer än redo att börja jobba igen.

Igår tidigt åkte vi på en liten mini-resa till Malmö och Köpenhamn. I Köpenhamn var det alldeles för mycket folk för att man skulle få ut någonting av staden men Malmö däremot var jättemysigt. Eller vi bodde i Hyllie, där det stora köpcentrumet Emporia ligger. Påminner mycket om Mall of Scandinavia. Spenderade lätt nästan 4 timmar där idag och ev en tusenlapp eller två.

Nu är det lunk måndag och tisdag sen på onsdag ska vi på Boda Borg. Jag älskar det, det är svinkul! Sen på torsdag så drar skärgårdsfesten äntligen igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0