trotttjej.se

2016-01-22 / 17:29:01 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Halloj! Jag har lyckats dra på mig någon förkylning eller vad det kan vara, mår väldigt kasst. Men det är väl vad man får när man jobbar för mycket. Jag var den ändå personalen på min avdelning idag, festligt va? Som "tur" är så är det massa barn som är sjuka också. Hade önskat att man hade kunnat vara hemma idag och få piggna på sig lite men det går ju inte när alla andra också är sjuka. Då är det bara att bita i det sura äpplet. Det har faktiskt gått riktigt bra ändå. 
 
Nu är det väl snart dags för lite middag, är riktigt hungrig. Har inte ätit ordentligt på två dagar. Jobbar man med småbarn som har en feber som hänger i luften så är det svårt att äta själv. Då får man agera servicepersonal. Sen däckade jag 17.30 igår utan middag och vaknade när klockan ringde imorse vid 5.10. Åt två mackor till frukost och sen föll inte lunchen riktigt mig i smaken så nu ska det bli gott med middag. 
 
Denna helgen kommer enbart att spenderas i sängen. Jag vill må bra på måndag så jag kan påbörja en ny träningsvecka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0