Söndag

2016-01-17 / 15:38:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Bryter tystnaden här med ett glatt inlägg igen. Jag är ledsen för mitt breakdown häromdagen men ibland går det bara för långt och man vill be människor att bara fara och flyga. Men allt är i sin ordning igen. 
 
Dessa dagar av tystnad här har fyllts av desto roligare saker i mitt liv. I torsdags så var jag och mamma på hockey. Vi tittade på Djurgården - Karlskrona. Det gick ju sådär, men det var en extremt spännande sista period. I fredags var jag helt slut, kändes som att jag hade kunnat sova hur länge som helst. Tog en powernap när jag kom hem och sov till typ 19 och sen somnade jag igen vid 23. Nemas problemas. Igår så tog jag det lugnt hemma hos Linnea. Vi drack lite bubbel (välförtjänt) och bara chillade. Idag så har jag bara legat i soffan hela dagen, har slökollat på skidåkningen på tvn. Men jag ska snart bege mig till bussen för att åka till gymmet. 
 
MIn torsdag innan dagen gick åt helvete haha. 
Gårdagens bubbel! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0