Sent ju

2016-01-24 / 00:35:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Såhär sent har jag inte varit uppe på evigheter. Känner mig fortfarande väldigt krasslig även om det har blivit lite bättre. Jag är ganska bra på att gaska upp mig när det behövs, även om jag inombords bara skriker att jag är slut. Därför har nog många väldigt svårt att se på mig när jag inte mår så bra. Vi får se om jag ska jobba på måndag eller ej. Jag behöver verkligen vila ur mig denna skiten. 
 
Ville bara slänga in en snabb uppdatering om att jag faktiskt lever. Btw, vet ni vad det bästa med idag var? 
Nä förstås inte. Men KARLSKRONA VANN ÖVER SKELLEFTEÅ (!!!!) I HOCKEYN!!! 
 
Nu ska jag stå ut med min högljudda granne ett tag innan jag somnar. Hare! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0