Nostalgitripp

2016-01-09 / 15:18:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Idag har jag varit hemma själv ungefär hela dagen och musiken har gått på högvarv och på högsta volym (sorry grannar) och jag har rest så igenom tiden. Är det inte helt sjukt att man kan koppla en låt till en viss människa och tidpunkt. Det är ju även samma med dofter, det är också lätt att koppla till personer. Men jag tänkte att jag skulle ta med er på en liten resa genom tiden då jag hade som roligast (so far). Jag tänkte kanske inte skriva ut så tydigt vilka personer låtarna gäller men känner just du dig träffad så kan du ju slänga en kommentar till mig. Jag är så tacksam till alla er som förgyllde mina dagar den här tiden i livet, ni var mitt allt. Men jag är glad att den tiden är förbi. Vi har växt upp, almost. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0