Godmorgon!

2016-01-10 / 06:48:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Är lite irriterad. Fick inte sova igår pga min absoluta intefavoritgranne som körde vidrig musik ungefär hela natten. När klockan börjar närma sig efter 01 och klockan är ställd på 04.30, då får man lite smått panik att det är dags att sova. Men på något vis så lyckades jag väl koppla bort det där ojudet och somande ändå. Så har väl sovit 3 timmar kanske i alla fall. Nu sitter jag på Arlanda express och är ute i väldigt god tid. Men man vet ju aldrig med SL så hellre i tid än sen. Kvart över åtta lyfter mitt plan från Arlanda. Dags att kliva av här. Behövde mest ladda telefonen en stund. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nästa gång när grannen stör dig på natten ring fastighetsägaren för man får bara spela musik fram till 23.00 :)

Trevlig resa !

2016-01-10 @ 09:08:59
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0