Godkväll

2016-01-07 / 23:21:49 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Känner ni vilket flow jag har fått? Eller okej, jag behöver ju inte överdriva men det är ju roligt att det kommer upp åtminstode ett inlägg om dagen. Nu är klockan mycket, som vanligt. Det är då jag har lite tid över. Jag är så trött så att jag knappt orkar hålla ögonen öppna men jag ska nog greja till detta inlägg ändå. 
Idag var det kallt, jävligt kallt. Mina kinder var nästan påväg att ramla av när jag promenerade från jobbet mot bussen imorse. Men vet ni vad, jag är så less på alla som klagar på vintern så jag har bestämt mig för att jag älskar det. Det gör jag. Hur fint är det inte ute när det är vitt och snö överallt? Det bara glittrar i solen. Underbart. 
Ni som inte är hästmänniskor vet inte och jag kan säga att ni har missat något fantastiskt. Att galoppera fram i knähög snö (för hästarna) och man känner hur varje muskel i det underbara djuret bara kämpar för att ta sig framåt, solen ligger på, snön bara glittrar, det nästan flyger diamanter omkring en och det är ett par minusgrader. Då jävlar, då mår man ska jag tala om för er! 
 
Idag har jag varit och hämtat ut ett paket, bestäende av ett par nya träningsskor. Det var sååå välbehövligt. Mina andra har ett par år på nacken och det är inte mycket stöd kvar. Jag har ju visat bild tidigare och de satt som en smäck. Jag kommer stormtrivas imorgon på gymmet. Dags att knoppa, det är ju en da imorn å. Love <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0