God fortsättning

2016-01-03 / 14:27:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Hoppas att ni har fått en kanonstart på 2016! Det har jag. Jag började mitt nya år på gymmet igår, krde ett riktigt bra axelpass. Sen på kvällenl var jag hemma hos Linnéa, vi bara snackade skit och drack vin. Det var jättemysigt som alltid. Älskar att bara kunna promera över till en sån fin vän och inte behöva tänka på något utan bara vara i stunden. 
 
Idag har jar faktiskt tagit mig i kragen och köpt nya träningsskor. Ett likandant par som jag redan har (hehe) alltså ett par NIke Free Run 5.0, jag bara älskar dom! Men denna gången fick det bli ett par gråa istället för rosa. Sen kan det råka ha följt med ett par nya träningsbyxor också. Jag som behövde nya sport-bhåar. Hoppsan. 
Ser verkligen fram emot träningen 2016, jag har väldigt mycket att ge nu. Ska bara försöka göra något åt min kost också. Vill verkligen bli bättre på att äta både nyttigt och mer vegetariskt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0