Queen B

2016-02-14 / 14:41:53 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Håller tummarna så innerligt att man kan få biljetter imorgon! Jag MÅSTE se Beyoncé. Ville bara säga det. 
 
Idag är det hjärdedagen hörrni, vad gör ni då? Äter en fancy middag med era käraste? Det gör jag också, hah nah. Jag ligger i sängen och mår fortfarande ganska kasst efter min rejäla förkylning som jag har åkt på. IGEN. Internetshoppar lite för att det är kul och för att jag kände att jag var värd det. Var hos Linnea en sväng igår och kollade på mellon. Jag tycker det blir bara sämre och sämre. Vet egentligen inte ens varför man kollar? 
 
Jag vet inte ens varför jag skriver detta, jag hade inget bättre för mig. Hej då. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0