En bättre tisdag

2016-02-16 / 22:26:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Jag har haft en väldigt bra dag idag. Är fortfarande väldigt förkyld och hängig men jag krigar på. Pappa hörde av sig idag och sa att han var på väg till Stockholm så jag åkte och mötte upp honom efter jobbet. Vi käkade middag på Jensens. Det var jättemysigt, det var så skönt att träffa pappa igen. Det är inte förren man träffar en människa som man har varit borta ifrån en längre tid som man faktiskt inser hur mycket man saknar den. Så det var som vanligt jättetufft att säga hejdå. Men det var väldigt skönt att träffas. Kanske att vi kan ses redan om två veckor igen när pappa kommer upp till Stockholm igen. 

Sen på vägen hem så hämtade jag ut ett paket med lite prylar som jag har beställt. Men nu, sovdags. Natti <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0