Beslutsångesten

2016-02-28 / 12:33:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Hur härligt är det inte att vakna av att solen tittar in mellan gardinerna? Vilken superhärlig söndag. Jag har legat och klickat runt på diverse sidor nu och så fort jag ser en bild på någon med långt tjockt hår och böljande lockar så blir jag så avis. Men det har väl inte ungått någon att det är det korta håret som dominerar just nu. Så när jag ser en sådan bild så blir jag lika avis och vill springa till frisören för att klippa en dm. 
 
 
Hur fin är inte Angelica Blick i sitt korta blonda? Funderar på om jag ska boka till till frisören i veckan och go blooond. Som på den bilden med pälsjackan. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ibland e de svårt o bestämma sig :P

2016-02-28 @ 13:14:05
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Veronica Wallgren

Den frisyren är så himla snygg!

2016-02-28 @ 13:31:26
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0