Snart är det jullov

2016-12-19 / 14:44:27 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag önskar så att den där nedriga tentan var idag för nu sitter jag bara och väntar av tiden. Jag gör lite gamla tentor i hopp om att något mer ska sätta sig men jag vet inte om det gör det. Försöker få in alla sant eller falskt påståenden i huvudet. Bara kötta några timmar till innan man får lägga ner för idag och hoppas på det bästa till imorgon. 
 
Jag ska städa lite mer idag för imorgon ska jag göra lite ärenden efter tentan och sen är det bara hem och packa och fixa allt för att jag ska åka hemifrån redan vid 8.20 på onsdag morgon. Imorgon är det äntligen hockey igen efter ett uppehåll på 10 evighetslånga dagar. 
 
Blir extra taggad av att veta att min nya iPhone ligger hemma och väntar på mig! Men nu ska jag sätta igång med mer plugg och sen blir det städning för hela slanten. Ciao! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0