Skam

2016-12-11 / 00:13:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Denna serie som är på allas läppar just nu. Jag har plöjt alla 3 säsonger och jag kan se säsong 2 jag vet inte hur många gånger. Det är såååå fint! Jag slår vad om att varannan tjej bara drömmer om att få byta plats med Noora. Inte nog med att hon har en kille som vill ha henne mer än allt, hon är svinsnygg och dessutom så kan hon sjunga och spela gitarr. 


Drömma kan man allt hörrni. Dags att göra slut på denna dag. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0