Hej bloggis

2016-12-15 / 21:41:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
HeEeEeJ! 
Nu ska jag allt berätta för er vad som händer. Det är som att någon inte vill att jag ska vara i Luleå och jag börjar undra om det är en slump eller om det faktiskt är någon högre makt som försöker säga mig något. Efter att ha varit hemma en vecka i början av december så glömde jag kvar både min iphoneladdare och min laddare till min Macbook hemma. Men det var ju snabbt löst när Jonne la de på lådan redan dagen efter. TROR NI INTE ATT POSTEN HAR SLARVAT BORT PAKETET? Jag blir så jävla förbannad och otrevliga är de också, att i kö i 48 minuter i förrgår 48 MINUTER! För absolut ingenting. Nä, det vara bara att släpa lilla rumpan till Elgiganten igår för att köpa en ny, hejdå 800 kr kul att ses. Ha ett bra liv postnord, jag hatar er tills dess att ni ersätter mig. 
 
Sen gick jag i måndags in i min NIONDE väntevecka på min nya iPhone, jag började tro att den aldrig skulle komma men så i tisdags kom den lilla avin så nu ligger den hemma och väntar på mig. 
 
Nyss tappade jag en av mina två (hehe) tallrikar i golvet så nu blöder det från min fot och jag äger inte ens ett plåster. Men jaja, blodbad är göttmos. 
 
Nu ska jag sova för jag orkar inte hålla ögonen öppna längre, det tar på krafterna att vara fyllt med massa ond karma. 
 
hejdå
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0