En sketen lista

2016-12-09 / 09:03:36 / Permalink / AllmÀnt / Trackbacks ()

đŸ‘„ Skolkat: Ja
đŸ˜” Sett en död mĂ€nniska: NĂ€ usch
đŸ‡«đŸ‡· Varit i Frankrike: Nix
🚑 Åkt i ambulans: Nein
đŸ—œ Varit i Amerika: Japp
â›Č Varit i Asien: Ja
🌍Varit i Afrika: Ja
🌏Varit i Australien: NĂ€
🚉 Besökt Disneyland: Nej
🏁 Besökt Legoland: JajemĂ€n
🚧 Sett Grand Canyon: NĂ€
🚁 Flugit i en helikopter: Yes
☔ Dansat i regnet: Mja
đŸ“± Tjuvringt: Ja 
😂 GrĂ„tit av skratt: Ja
❄ FĂ„ngat en snöflinga med tungan: Ja
đŸ˜ș Hade/har husdjur: Jaaa
⛷ Åkt skidor: Jepp
🏍 Kört en moped /motorcykel: Yaas
🚌 Åkt buss eller tĂ„g: Ja
✈ Hoppat ut ur ett flygplan: NĂ€
đŸ« Ridit pĂ„ en kamel: Jao
đŸ“ș Varit pĂ„ TV: Jahada
📰 Varit i tidningen: Jepp
💉 Donerat blod: Om man Ă€ndĂ„ hade fĂ„tt
👂 Har en piercing/haft piercing: Ja, bĂ„da
👣 Har en tatuering: Japp
🏊 Kan simma: JadĂ„
🚓 Åkt i en polisbil: Nops
💊 KnĂ€ckt fingrarna/knogarna: Jaa
đŸ‘ŒđŸ» Tror pĂ„ liv efter döden : Vetefan assĂ„
⭐UpptrĂ€tt pĂ„ en scen : Haha, ja
🌎 Besökt mer Ă€n 10 lĂ€nder: Jao
💍 Varit förlovad eller gift: NÀÀÀ
đŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘Šâ€đŸ‘Š FĂ„tt barn: Nej
⛔ Brutit mot lagen: JadĂ„
🎖 FĂ„tt medalj: Ja
🏠 Varit husĂ€gare eller Ă€r: Nix
❀ Tror pĂ„ kĂ€rleken: SĂ„klart
đŸ‘Ÿ Spytt offentligt: Mhm
🙈🙉 Snubblat pĂ„ öppen gata: Garanterat
đŸ‘«đŸ‘­Friat till nĂ„gon: Nej
🐝Blivit stucken av en geting: Aj, ja
💰Vunnit pengar: 30 spĂ€nn pĂ„ triss, Yay me! 
đŸ‘»đŸ˜± Sett ett spöke: Ja



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullstÀndiga namn Àr Sara Filippa Alexandra Petersson och jag Àr en 19-Ärig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmÀklare pÄ LuleÄ Tekniska Universitet. HÀr i min blogg fÄr ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjÀrna. Hoppas du stannar! XX [lÀs mer]


   


RSS 2.0