December börjar ju bra

2016-12-02 / 15:24:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Hej från sjuksängen! Jag vet verkligen inte när jag var magsjuk sist men det var jävligt länge sen. Därför tyckte väl någon högre makt att det var dags igen. Det finns ingen gång i livet man tycker så synd om sig själv som i detta tillstånd. Vedervärdigt är det! Uscha. Jag har inte sovit en blund inatt och är helt slutkörd nu så jag försöker sova lite till och från.

Ska försöka se På spåret ikväll och sen blir det godnatt och hoppas på att det är som vanligt imorgon.
Vi hörs i från ett piggare tillstånd någon annan dag. Be safe! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0