22/12

2016-12-23 / 00:12:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Jag har haft en sån fantastisk dag idag! Slet upp min nya telefon imorse, kunde inte hålla mig mer nu. Känns ändå liite ovant att den är så stor men det kommer nig försvinna snarast. Gick på stan en sväng och köpte sista klappen. Sen kom Sandra och hämtade upp mig för att vi skulle åka och träffa Lina. Det var inte igår vi hängde alla tre sist. Nu har det ju dessutom tillkommit två i vår lilla trio. Melwin och Lilly. Jag tror aldrig att jag har känt mig så oredo för barn som idag. Jag myser och gosar mer än gärna med andras men det där är så inte jag. Absolut inte än på fleeera år. 


Sen rullade vi från Lina vid 16.15 tiden och jag var vrålhungrig. Sandra släppte mig vid bussen perfekt vid farmor & farfar. Tänkte att jag kanske hade lite tur att de inte skulle ha ätit middag än så jag slog en pling och mycket riktigt, middagen skulle precis ställas på bordet och ölen var väl kyld. Något av det absolut bästa jag vet är att äta hos farmor & farfar. Det var så mysigt! Sen kom pappa och hämtade mig där. Köpte en bingolott också till imorgon, klart man måste spela på uppesittarkvällen. 

Men jag är lite trött nu, vaknade vid 7.15 imorse och har varit vaken sen dess. Natti <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0