Veronica Maggio

2016-08-22 / 12:10:32 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Kom ju på att jag har glömt att uppdatera er om hur konserten var och det har redan gått mer än en vecka sen den var. Shame on me! 
Jag kan börja med att säga att det var fantastiskt! Det var lätt den bästa konserten jag har varit med om. Jag älskar Veronicas musik mer än allt. Sen som pricken över i så var även Marcus Krunegård, Eva Dahlgren, någon Petter (kommer inte ihåg) och även Håkan Hellström på plats! 
Det började med Miss Li som förband och hon är hur bra som helst, sen körde Maggio igång vid 21 och höll på till 23.30 (för kort!) Hon körde verkligen alla låtar en ville höra och jag skrek mig hes i varenda låt. Det finns inget bättre än att vara på konsert och kunna varenda ord i varje låt. MAGISKT! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0