Karma?!

2016-08-28 / 23:17:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Halloj! 
Som ni vet och redan har blivit uppdaterade om så gav ju min telefon upp hoppet om livet igår men det var ju faktiskt inte allt som inte gick min väg utan mer som pricken över iet. Jag hade verkligen sett fram emot lördagen hur mycket som helst för att jag äntligen skulle till frisören, har inte varit där sen precis innan misommar så det var dags. Jag hade en bild i huvudet av en Balayage/Sombre men...det blev inte ens nära det jag hade tänkt mig. Jag ville ha en mörk bottenfärg som ändå var utdragen en liten bit för en så "smooth" övergång som möjligt men det syns i princip ingen skillnad alls, det är lite mörkare i min botten men min "utväxt" är precis lika skarp som den var innan och det är det som gör mig mest besviken. Har ändå tagit mod till mig att göra något som skrämmer mig en del för jag vill ju absolut inte bli mörkhårig igen, ville bara ha en naturligare övergång. 
Sen mina längder, de är grågröna. Som tur är bara en nyansering så det kommer gå ur om några tvättar men det ser inte bra ut. Det är så tråkigt att man lägger så mycket pengar och inte alls blir nöjd. 
Och nu tänker ni, men lilla vän varför sa du inte till då? För att jag vågade inte, jag skulle inte kunna göra det. Speciellt inte när man redan varit där i närmre 2 timmar och suttit i färg och skit. 
 
Vad har jag lärt mig av det här då? Jo, fortsätt med dina blonda folieslingor varannan månad så kommer du föralltid bli nöjd. 
 
Vad har jag gjort för att förtjäna denna dåliga karma? Jag vet inte. Jag har väl haft det för bra för länge. 
 
 
Här var det resultatet jag ville ha, men så blev det ju inte riktigt asså. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0