Eh hej!

2016-08-22 / 12:04:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det var då inte igår. Fan va dålig jag är! 
Jag är i skrivande stund uppe i Luleå för att avverka två stycken tentor. En av två är gjorda och den gick på två timmar, jag kände igen varenda fråga från gamla tentor och det kändes jättebra under hela tiden som jag skrev. Nu känns det väl mindre bra efterråt men det är väl för att nu finns det integenting jag kan göra längre. Nu är det bara att vänta och hoppas. Imorgon är det dags för nummer två. Den är 6 timmar lång men förhoppningsvis så känner jag igen även de frågorna så kanske den går lite fortare. Planet tillbaka till Stockholm går imorgon vid 17.45 på eftermiddagen. 
Håller i princip på att kissa på mig nu men jag orkar inte packa ihop hela mitt liv som jag har spritt ut i denna soffan för att gå på toaletten. Ska fråga tanten som sitter här också om hon kan vakta haha. 
 
Sådär haha, det gick bra. Hur ska jag fördriva 5 timmat nu då innan Kajsa sluta jobba. Det är ju nästa problem. 
Någon som har vägarna förbi Luleå och vill ses en stund? Call me! 
 
Kolla hur fint det var när jag flög hit igåt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0