Det var den semestern det

2016-08-08 / 19:14:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Nu är den slut. Fem veckor har passerat och jag har inte varit still många minuter. Allt från vackra Italien till älskade Karlskrona. Men jag är faktiskt inte vidare ledsen för det, det var kul att komma tillbaka till jobbet och träffa kollegor och alla kottar igen.
Jag har inte riktigt landat än hemma heller för jag ska snart iväg igen. Luleå och tentor kallar om 3 veckor. Måste sätta lite fart och plugga litegrann innan jag ska dit. Sen i slutet på september så bär det av hemåt igen till Karlskrona för då vankas hemmapremiären i hockeyn och den tänker jag för allt i världen inte missa.

Men redan nästa helg så spelar Veronica Maggio ju på Stadion (som jag har tjatat) och jag är så taggad. Det kommer bli en kväll som skrivs i historien, eller hur det där uttrycket nu sägs.

Nu lite bilder (om jag har några) från Skärgårdsfesten och jag ska gå och käka lite ris och kyckling a'la svennebanan. Haregött haj!

(Fotocredd till Håkan Linder för de sista flygbilderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0