Träningsvärk som dödar mig

2016-04-24 / 10:14:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! Det är redan söndag igen, blä. Jag har inte tagit mig ur sängen än, är inte ens säker på att jag kommer ur sängen. Jag tränade rygg igår och det gör ont nå så in i helvete idag. Om jag sätter mig upp i sängen så känns det som att mina ryggmuskler ska släppa från ändafästet. Det är inte nice. 

Men jag är hungrig som få så det är väl dags att gå upp och braka fram en riktig frukost. 
Happy Sunday peeps! <3 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0