Lördagslista

2016-04-09 / 14:57:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
I brist på annat. 
 
HAR DU?
Folköl i kylen: Nä, det har jag inte. 
Något husdjur: Tre stycken pälsbollar som fäller onaturligt mycket. Och en orm som inte gör så mycket väsen. 
Någon favoriträtt: Nej, jag tror inte det. Ibland gillar jag allt, ibland inget. 
Puder på dig: Nej, jag pallar inte sminka mig idag. Ska till gymmet snart. 
Några framtidsplaner: Det har jag! En dröm är att bli framgångsrik inom mäklaryrket. 
Någon sjukdom: Scolios, om det räknas som en sjukdom. 
Gymkort: Jajemän, på bästa Nordic Wellness. 
Några MVG:n: Det hade jag, ganska många faktiskt. 
Något beroende: Lösgodis, det är min största last i livet. 
Fikat idag: Nix, bara ätit frukost. 
Nagellack: På tårna. 
Någon vän som bor i ett annat land: Ja, det har jag. Flera stycken faktiskt. 

 

VEM?
Avskyr du: Anna Book, jag klarar inte av människan. 
Delar du mest minnen med: Mimmi kanske, eller Carro. Vi har gjort mycket hyss tillsammans. 
Längtar du mest efter: Ingen speciell, tror jag
Stör du dig på: Ja hörrni, det är ju en bra fråga. 
Gosar du med: Ingen, det är bara jag. 
Lagar mat: Jag! 
Diskar: Diskmaskinen hehe

 

VILKEN?
Tidning läser du: Mitt i Haninge och Metro
Buss åker du oftast: 824 får jag väl säga, den som går fram och tillbaka till jobbet. 
Dag fyller du år: 20 mars, blev nyligen 21.
Årstid föredrar du: Sommar!
Stad är du uppväxt i: Karlskrona och Stockholm. .

 

VAD?
Gör du nu: Svarar på den här listan och packar min gymväska. 
Gör dig till en bra människa: Jag är för snäll, håller alltid tiden och skulle aldrig göra någon illa. 
Gör dig till en dålig människa: Jag påverkas vldigt mycket av andra. 
Vill du arbeta med: Sälja bostäder. 
Är roligast just nu: Det är lördag. Annars är det nog inte jättemycket roligt som händer. 
Har du på dig nu: En ful T-shirt och mjukisbyxor. 
Äger du för skor: Jag är skooman, jag har allt i skoväg. Dock inga AirMax. 
Läser du för bok: Ingen för tillfället, är inte i en läsperiod. 
Ska du göra nu: Byta om till träningskäder och ge mig iväg till gymmet. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0