Godmorgon fredag

2016-04-08 / 07:16:28 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Äntligen helg igen! Det går fort. Till och med solen tittar fram idag, kanske att det kan bli en festlig dag av denna med. 
Jag har inte uppdaterat er någonting denna veckan, shame on me. Jag kan dock ursäkta mig med att jag har fullt upp. Jag jobbar hela tiden och om jag inte jobbar så är jag på gymmet. Har äntligen kommit igång igen efter alla vidriga sjukdagar och har redan gått ner 3 kilo. Jag vet att det går fort för mig men inte att det gick så fort. 

I onsdags så var jag på föreläsning på kvällen i TAKK. Det är en förkortning av tecken för alternativ och kompletterande kommunikation. Jag tycker att det är så intressant och de sätter sig väldigt fort. Kommer använda det alla gånger när jag får egna barn om 100 år. I höst drar det igång en utbildning på 8 tillfällen som jag hoppas hinna med innan jag åker tillbaka till Luleå. 

Nu ska jag dricka lite kaffe innan det är dags att hoppa in bland barnen. En liten kort uppdatering bara. Vi hörs <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0