That kind of person tag

2015-09-17 / 16:38:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
1. Vilket tuggummi brukar du köpa? Sweet Mint från Extra
2. Vad har jag alltid i kylen? Haha, jag måste svara bea. Det passar till allt, alltid. 
3. Kex eller kexs? Kex? 
4. Har du mjölk i kaffet? Ibland, ibland inte. Det spelar mig ingen roll. 
5. Apple eller Android? Apple! 
6. Spolar du vatten innan eller efter du har lagt på tandkrämen? Efter tandkrämen blöter man tandborsten
7. Hur står du vänd i duschen? Med ryggen mot där vattnet kommer, kan man säga så? 
8. Knykla eller vika ihop toapappret? Vika! 
9. Hur fördriver du tiden är du åker kollektivtrafik? Hänger på alla sociala medier. 
10. Fönsterplats eller gångplats? Fönster, lätt. Man vill ju inte missa vad som sker utanför. 
11. Stressad eller lugn? Stressad, tyvärr. Oftast iallafall. 
12. Tålmodig eller otålig? Otålig! 
13. Planerare eller inpuls? Det kvittar, jag älskar att planera och göra impulsgrejer. 
14. Uppkläd eller nerklädd? Mycket hellre nedklädd än uppklädd. 
15. Västkusten eller östkusten? Alltid Östkust. Karlskrona och Stockholm! 
16. Har du dörren öppen eller stängd när du ska sova? Det beror på, oftast stängd. 
17. Vilken sida av sängen sover du på? Mot väggen helst annars på vänster. Och all over. 
18. Vilken är din fotomin? Vänster sida mot kameran och sen SMILE. 
19. Musik eller böcker? Oj, svår fråga. Musik kanske. 
20. Sms eller mail? Sms alltid. Jag älskar sms. 
21. Sött eller salt? Det beror på vad frågan rör, men om det är godis så salt alla dagar i veckan. 
22. Kan du nå näsan med tungan? Om jag hjälper till att trycka ner näsan lite så ja. 
23. Tror du på spöken? Det gör jag alla dagar i veckan. De är med oss hela tiden. 
24. Tror du på aliens? Nah, eller. Det vore ju konstigt om det inte finns liv någon annanstans i rymden. Men gröna rymdgubbar, nja. 
25. Vad tror du händer efter döden? Man blir ett spöke såklart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0