Maggio

2015-09-21 / 00:29:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
En artis som ligger mig så väldigt varmt om hjärtat och som jag lyssnar på i perioder, men varje gång jag snubblar in på en låt av henne så är det som att jag inte vill sluta lyssna. Just nu så är det vi varje kväll. Har alltid velat se henne live och fick göra det i somras, hon är en gudinna. Men som sagt, nu är jag inne i en period då det bara är Veronica Maggio som skrålar i mina hörlurar. Relaterar så till alla hennes låtar och jag har så många minnen till de flesta. Jag kommer är den som alltid kommer ligga närmast mitt hjärta, de som är inblandade vet. Det var en tid i livet då problem inte existerade. Sen älskar jag Sju sorger och Snälla bli min. De är så sjukt bra skrivna.
Från den senaste plattan så har jag svårt att välja favoriter, de är så sjukligt bra allihop. Men jag måste nog säga Hädanefter, den ligger mig också lite varmare om hjärtat. Längtar och hoppas att det kommer något nytt inom en snar framtid. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0